pondělí 6. června 2016

S sebou


na cesty.

---


Blíží se čas cestování, čas volna, odpočinku, velkých přesunů. Čas kdy si člověk zabalí to nejnutnější,
to co má rád, do zavazadel, která má rád a vyráží. Tento čas mám moc ráda. Moc ráda cestuji za přáteli a s přáteli, moc ráda vytahuji znova a znova oblíbené batohy, taštičky, neboť ty mi připomínají, kde všude jsem byla. Kdyby tak mohly vyprávět. :-) Třeba si toho pamatují více než já a současně zaručeně z jiného úhlu pohledu. :-) Bylo by to vtipné. A zajímalo by mě to. :-)




Pro jednu mou kamarádku, která moc dlouho neposedí na jednom místě, má snad čtyři páry rukou a turbo motorek, jsem ušila právě tuto taštičku - placatku, aby si do ní mohla dát právě to všechno co potřebuje a vyrazit na kole či pěšky vstříc svým cílům.  Placatka je velká 21,5 x 16 cm, tak akorát na kartáček na zuby, pastu, krém a pár dalších pokladů, které s sebou.  potřebujete mít.




Taštička se líbila a to mne moc těší. Především překvapila, neboť nebyla očekávána. A to já mám moc ráda, když mohu někoho překvapit a současně potěšit! :-)

Juch! 

Přeji vám všem krásný a radostný den. 

S pozdravem Krista 


Žádné komentáře:

Okomentovat