středa 20. července 2016

Miluji zapletené účesy

Je léto! Čas festivalů, chození k vodě, čas šatů, sukní, čas víl, čas lučního kvítí. :-)
Již od malička miluji česání a různé účesy. Nikdy jsem to moc neuměla a nikdy jsem se příliš nevyznala v tom, co všechno je k účesu potřeba. Nicméně, internet je chytrý a youtube je plný různých zajímavých návodů. A k mému překvapení jsem zjistila, že ke krásnému účesu stačí pouze gumička, nápad, cvik a 2-4 vlásenky a je hotovo!! A občas u účesů platí, že čím míň sponek tím více účes drží a vypadá přirozenější! Skvělé, dokonalé. Toto zjištění mi úplně změnilo pohled na účesy a vyvrátilo mou teorii, že když chci mít krásný účes, tak že musím být profesionál, mít miliardu sponek a gumiček a že před zrcadlem budu hodinu. Vůbec ne!

Takže se s vámi dneska velice ráda podělím o dva tipy na mé oblíbené účesy.

1.) Zapletené skoro drdoly - alespoň tak jim říkám já.
Vypadá velice jemně a romanticky.  Hodí se na každodenní nošení, k vodě, na slavnost. Prostě všude, kde chcete.
Není vůbec složitý a přitom tento účes působí opravdu krásně a vždy si v něm připadám jako víla nebo princezna. No jo, no, mým snem vždy bylo být vílou. :-)




2.) Účes z drdůlků

Tento účes vypadá velice elegantně a taky složitě. Ale vůbec to tak není. Je nádherně jednoduchý, dobře drží a krásně vypadá. Doporučuji vyzkoušet.


Přeji vám krásné léto a nebojte se účesů! Směle do toho. Buďte jedineční a sví.

S radostí Krista







Žádné komentáře:

Okomentovat