čtvrtek 19. května 2016

Otrávena vzduchem

Miluju focení! Miluju vzduch a přírodu. Miluju když vše kvete, všude okolo je záplava barev, vítr čechrá vlasy. Vše tohle mám velice ráda!

---

Dnes jsme byly fotit nově vyrobené náušnice na mne. Mám ráda když jsou náušnice nafocené v detailu samostatně a současně i potom na ženě, aby bylo poznat, jak náušnice vypadají a sluší v uchu. Modelku zatím žádnou nemám, takže modelkou jsem já. A to já ráda. :-) Důležitější než modelka, je fotografka. A tu já mám skvělou!

Dnes byl krásný den. Ideální pro focení. Bez deště, se sluncem - ale ne příliš horko, lehký vítr. Prostě jaro! Byly to krásné tři hodiny v parku. V tichu. Až si připadám tím čerstvým vzduchem přiotráveně. :-) Chce se mi spát, blaho, chce se mi lítat, zpívat, tancovat. Mám radost! Mám radost, že jsem na světě, mám radost, že mám K., která fotí moje náušnice, mám radost, že mohu dělat, co chci.

Moji milí, přeji Vám krásný den a pojďme všichni ven! Je tam krásně!

Krista


Žádné komentáře:

Okomentovat